סוף סוף: חמישה נציגים לש"ס בירושלים יוצאים לדרך

    איתי גדסי 1 Comment on סוף סוף: חמישה נציגים לש"ס בירושלים יוצאים לדרך

    "ראשית, נושא החינוך. אנחנו מאשרים תקציב של מיליארד שקל לבניית 1,000 כיתות חדשות. מדובר במאסה אדירה שתענה על המצוקה הגדולה הקיימת בעיר. אני מתכוון לעקוב מקרוב אחר התקדמות הנושא"

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברכת הדרך: חברי מועצת העיר החדשים בירושלים מטעם סיעת ש"ס, יחד עם חברי הסיעה הוותיקים, הגיעו הבוקר לפגישה מיוחדת עם יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בלשכתו, לברכה ותדרוך לקראת צאתם לדרך הציבורית החדשה. בפגישה השתתפו יו"ר סיעת ש"ס בירושלים סגר"ע צבי כהן, פיני עזרא, אברהם בצלאל, וחברי הסיעה החדשים חיים כהן ושמואל מרציאנו.

    "שהחיינו וקיימנו" פתח דרעי את דבריו, "בס"ד הצלחנו להביא הרכב מצוין שנעשה ברוח טובה ובחברות. אנחנו הסיעה היחידה בירושלים המונה 5 חברים וזה הכוח שלנו. אין עוד סיעה גדולה ומגובשת כזו, וכולם יודעים שהיא פועלת כחץ אחד, בהנחיית מועצת חכמי התורה והנהגת התנועה".

    דרעי פרט את הנושאים הבוערים העומדים על סדר היום בירושלים. "ראשית, נושא החינוך. אנחנו מאשרים תקציב של מיליארד שקל לבניית 1,000 כיתות חדשות. מדובר במאסה אדירה שתענה על המצוקה הגדולה הקיימת בעיר. אני מתכוון לעקוב מקרוב אחר התקדמות הנושא", אמר השר.

    "נושא שמירת השבת בירושלים בראש מעיינינו", הדגיש דרעי, "הבעיה אמנם קיימת בכל הארץ, אבל בירושלים אנחנו שמים דגש מיוחד בגלל שהיא עיר הקודש ובגלל הכוח הקואליציוני שלנו. יש גורמים שמנסים לעשות 'הפרד ומשול' בתוך הנציגות החרדית בעיר כדי למוסס את העניין. מנסים להפריד את נושא השבת מההצבעה על התקציב, אבל אנחנו מבהירים כי לא נצביע על התקציב לפני שיושג פתרון בנושא השבת. לא יקנו אותנו בכסף. אנחנו לא מתמסחרים עם נושא השבת".

    כמו כן העלה השר דרעי את נושא הדיור בירושלים. "אני מבין שלא יהיו דירות זלות לזוגות צעירים בירושלים, אבל עדיין לא נסבול מצב שמדירים את הציבור החרדי מתכניות הבניה בעיר. זהו ניסיון לשנות את המצב הדמוגרפי של העיר ואת הרכב המועצה ולא נאפשר זאת. זה צריך להיות מאבק של כלל הנציגים החרדיים בעיר".

    השר הרב דרעי הודה לנציג היוצא, אשר מישאלי על פועלו עד כה בסיעת ש"ס בירושלים, וקידם בברכה את המשמר הנכנס, הנציגים החדשים המביאים כוח רענן ומקצועי בשירות הציבור בירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה נשאר היד של דרעי עם 5 אצבעות